04.10.2019
Цикл занять з елементами тренінгу «Ключі-коди: як вибрати гарну книгу для своєї бібліотечки»
04.10.2019
Заняття Волонтерів Корпусу Миру в межах проекту «Розвиток громад»
200-125 300-115 200-105 200-310 640-911 300-075 300-320 300-360 642-998 QV_DEVELOPER_01 400-101 700-501 117-201 70-696 700-505 600-199

 

 
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

НБУ для дітей  

 

 

 

 

  

 

  Освіта в Україні

 

 

Группы раннего развития детей Долоньки

 

 

Виртуальный музей живописи, скульптуры, архитектуры, фотоискусства

 

 

 

Новини :: 02.06.2011

У підлітковому віці зявляється інтерес до власного внутрішнього світу, виникає бажання зрозуміти, краще пізнати себе. Гостре почуття «Я», збільшення значущості проблем, пов’язаних із самооцінкою, супроводжуються труднощами міркувати і говорити про себе. Тому, для успішної соціальної адаптації читачів нашої бібліотеки в рамках Школи життєтворчості «Повір та відкрий себе» було проведено цикл психологічних тренінгів. Психологічний тренінг — це безпечний експериментальний майданчик для підлітків, де все відбувається за певними законами і правилами.


29 травня 2011 року в читальному залі бібліотекарями відділу обслуговування читачів 5-9 кл. для учнів 8 класів ліцею № 25 був проведений тренінг з арт-терапії «Малюнок, що здійснює бажання». Під час тренінгу діти мали змогу створити психоенергетичний малюнок зцілюючу мандалу. Справжня мандала — це завжди внутрішній образ. Це символ цілісності, проекція свідомих і несвідомих проявів психічного життя. Також, учасники тренінгу дізналися про значення поняття «мандала», символіку та її терапевтичні властивості. 


 2 червня 2011 року в читальному залі рамках Школи життєтворчості «Повір та відкрий себе» з учнями 7 класів ліцею № 25 був проведений психологічний тренінг «Управління настроєм». Як відомо,  людина взаємодіє з навколишнім світом через емоції і почуття. Думки, ідеї, фрази, слова — це все дуже впливає на психіку людини і програмує її на дії і вчинки. Саме тому, людина має навчитися керувати власною свідомістю. Часто для цього використовується техніка аффірмації. При проведенні тренінгу, бібліотекарі відділу, пояснили дітям-учасникам тренінгу значення поняття «аффірмація» та вимоги до її використання.